It's almost time!

10 september 2017 - Nederland, Nederland

Oh mijn god! Het is bijna zover... nog 12 nachtjes slapen om precies te zijn (HELP!). Dan begint eindelijk mijn reis naar Australië. Mensen die mij al langer kennen (and tried to stop me...) weten dat ik al jaren roep dat ik hierheen wil, en nu is het dan EIN-DE-LIJK zover..

Maar jeetje, het zweet staat in mijn handjes, al weken droom ik van gigantische spinnen en reusachtige slangen die mij 'snachts in mijn bedje komen opzoeken en dan heb ik het nog niet eens over de jellyfish en de haaien die mij het leven zuur kunnen maken. Waarom wilde ik ook alweer naar Australië? Do I have some sort of death wish? Nee, natuurlijk niet :)

Want Australië is ook het land van de kangaroes, koala beertjes, prachtige witte stranden en natuurlijk de iets wat betere weersomstandigheden dan in ons kikkerlandje. De mentaliteit van de Aussies spreekt mij trouwens ook erg aan. Lekker 'Laid Back' en 'No Stress'. Hier komt mijn luie persoonlijkheid dus geheel tot zijn recht (YES!). Dit zijn dan ook de dingen waar ik aan denk wanneer ik weer in een halve psychose terechtkom bij het idee dat het bijna zover is.

Hoewel ik het spannend vind om alles hier in Nederland achter te laten, heb ik er ook echt onwijs veel zin in om mijn avontuur te gaan beginnen. Via deze blog ga ik proberen jullie op de hoogte te houden van wat ik allemaal meemaak in ''The Land Down Under''. De volgende blog zal ik dan ook schrijven vanuit Melbourne, waar ik op 22 september heen ga vliegen.

Ik zal alvast moeten wennen aan de Aussie slang dus bij deze;

Cheers and see ya later mates!
Denise

P.S. Het is momenteel trouwens regenachtig en rond de 18 graden in Melbourne. Jullie hoeven voorlopig dus nog niet jaloers te zijn!! :)

1. Yvonne Schaerlaeckens:
    Lieve Denise,
    Spannend dat het nu (eindelijk) gaat gebeuren. Pas goed op jezelf en geniet van je reis. We reizen op afstand een beetje met je mee. Liefs Yvonne (van Wanrooij) Schaerlaeckens
  2. Ria stadhouders:
    10 september 2017
    Heel veel plezier, goed uitkijken, maar vooral geniet ervan!!!👍👍👍😘
  3. José:
    Lekker van genieten!!! 😘
  4. Nancy:
    Denise.

Enjoy👍
  5. Roos van Dommelen-Manuputty:
    Hoi Denise,
    Stoer hoor!! Echt een girl met power vind ik jou.
    Ik had het gehoord van je ouders dat je dit gaat doen!! Spannend hoor! Ik wens je heel veel plezier en geniet ervan!! 👍🙏🏼🙋🏽
  6. Nastaran:
    11 september 2017
    Heeeel veel plezier babeee. Ik ga je ontiegelijk missen❤️❤️❤️❤️ Love you
  7. Anja l'Abee:
    11 september 2017
    Denise heel veel succes en geniet met volle teugen!!🐼🕷🏜🛫
  8. Denise van Dommelen:
    11 september 2017
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes❤️ Gaat vast helemaal goed komen allemaal! 😘
  9. Hans en nelleke Kuijten:
    11 september 2017
    Wel spannend voor je een fijne reis geniet er van
  10. Mascha van Amelsvoort:
    Geniet ervan!
  11. Ome Peter en Tante Ria:
    22 september 2017
    Heel veel plezier! geniet ervan. En pas goed op jezelf.
  12. Cindy Mansens:
    22 september 2017
    Heel veel plezier! Goede reis en dan begint je avontuur!

Groetjes Cindy
  13. Elly en Willem colijn:
    25 september 2017
    Goede reis Denise.
    Geniet ze daar en we wachten vol verwachting op je eerste berichtje uit Australië . Spannend hoor, enjoy!!
  14. Tonnie Aarts:
    26 september 2017
    Ben benieuwd naar jou avonturen👍👍👍😘
  15. Nel:
    27 september 2017
    Reis met je mee.geniet er van jij ken mij misschien niet maar ben de schoonzus van Lissette dekkers ben zelf daar al een paar keer geweest.(11 keer.) Dus weetwaar je t over heeft.geniet er van .xx